The Trammps - Disco inferno

Ⓓⓘⓢⓒⓞ ⓘⓝⓕⓔⓡⓝⓞ - Ⓣⓗⓔ Ⓣⓡⓐⓜⓜⓟⓢ

U herkende het 'Burn, baby, burn' op voorgaande MAD cover? Heel goed! Inderdaad, dat komt uit dit nummer. Een feestelijk muziekje voor deze oudjaarsavond, lijkt me. Let's have a ball! A disco ball. U weet wel, zo'n ding vol stukjes spiegel.

( #muziek #TheTrammps )






Reacties

  1. Dit nummer ken ik wel, was een goed nummer van The Trammps.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het liedje brengt de sfeer erin. Dat belooft een gezellige oudejaar te worden. Ook al is het nu Nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt deze post klaarblijkelijk te laat geontgedekt. We zullen het er maandag even over hebben. Er is een handiger systeem dan Bloggers leeslijst.

      Verwijderen

Een reactie posten

Meest bekeken:

The boys from Brazil

Waterland - Vin Konings

Old ladies in swimming suit / Ouwe wijven in badpak

Naarjaar - Vin Konings

Vina Lisa

Hebt u hiervan terug? Of moet ik pinnen?

Crosby & Nash - Wind on the water

VVD-verkiezingsaffiche

Donald Maduro